چگونه می تواند نارسایی کلیه با کراتینین 6.1 از بدتر شدن جلوگیری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می تواند نارسایی کلیه با کراتینین 6.1 از بدتر شدن جلوگیری

به رک و پوست کنده، سطح کراتینین 6.1 بسیار بالاتر از سطح عادی، آن متعلق به مرحله 4 بیماری کلیه است. بدون کنترل خوب، ممکن است به مرحله آخر بیماری کلیوی لغزش. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا، شما بهتر است اقدامات برای جلوگیری از بیماری های خود را از بدتر شدن است.
چگونه می توان نارسایی کلیه کراتینین 6.1 از بدتر شدن جلوگیری کنم؟
به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه شما می توانید بیماری خود را با انجام این اقدامات کنترل:
رژیم غذایی
شما می دانید، رژیم غذایی می تواند هیچ چیز برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده انجام نیست، اما آن نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر بازی می کند، بنابراین شما باید یک برنامه رژیم غذایی مناسب تحت ساخت و ساز تغذیه خود و یا دکتر خود را.
عادت زندگی سالم
در واقع، عادت زندگی سالم، همان نقش رژیم غذایی ایفا می کند. علاوه بر این، عادت زندگی بد خواهد شد تا سرعت پیشرفت بیماری خود را، بنابراین شما باید توجه بالا به آن پرداخت.
رفتار
درمان نقش کلیدی در کنترل بیماری کلیوی دارد. به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما می توانید درمان به موقع، شما ممکن است یک فرصت برای جلوگیری از پیشرفت بیماری خود را دریافت کنید، حتی آن را معکوس.
همانطور که برای درمان مناسب، توصیه میکنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به بیمار نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا. از آنجا که این درمان می تواند کمک به بیمار کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر.
اگر می خواهید بدانید که متوقف نارسایی کلیه از بدتر شدن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: